Kratka Nemška in Krofička

Z Denisom Arnškom, ki se je na novo pridružil AK Črni, sva prejšnji teden plezala Kratko Nemško smer  (IV-/II-III, 800m) v Steni. Dan prej sva se zapeljala v Vrata, kjer sva prespala. Namen sva imela hitro vstati, da bi bila v steni med prvimi. Najino vstajanje se ni izšlo po načrtih :D, zato sva v smer vstopila šele ob osmih. Pred nama je bilo kar nekaj navez, ampak na srečo je smer dolga in prav tako ponudi kar nekaj možnih prehodov in se zaradi tega prehitevanja dogajajo skoraj nemoteno. Smer ponudi večinoma zelo dobro skalo in jo je užitek plezati.

Danes sva imela namen plezati v Ojstrici in sicer Desno smer. Vremenska napoved je bila za dopoldne še kar dobra, popoldne pa so se kazale padavine, zaradi tega ponovno prespiva v bližini stene. Za razliko od prejšnjega tedna se tokrat zbudiva zgodaj zjutraj, namen sva namreč imela vstopiti v smer že ob šestih. A kaj ko se vključno z nama zbudi tudi vreme. Že ko začneva pripravljati nahrbtnike začne deževati, zato se odločiva, da greva nazaj proti dolini. Za trenutek se vreme izboljša, zato tolažilno nagrado poiščeva v Krofički v obliki smeri Kimu v Slovo (VI-/V,IV, 110m).  Smer je v celoti navrtana, zato se z vremenom ne obremenjujeva preveč. Proti vrhu smeri naju spet pozdravi dež. Tokrat se nama torej ni izšlo čisto po načrtih, ampak sva vseeno preživela noč in jutro v hribih, nekaj malega splezala,kar pa tudi ni tako slabo 🙂

Abzajl v Krofički
Kimu v Slovo
Nemška
Denis v Nemški

Telegram

Dodaj odgovor

TERANOVA SMER

Štirje člani AK Črna, Andrej, Janja, Matevž in Marko, so 14. 1. 2024 obiskali pravljično zimsko Jezersko. Za cilj so si zadali snežno/ledno Teranovo smer

Preberi več »

Plezalni center

V zadnjem mesecu dni smo tudi člani AK Črna obiskali nov plezalni center v Prevaljah. Nikoli sicer vsi na kupo, smo pa preko >Nužijevega plazu<